Sunday 13 May 2012

Mengejutkan!!! Man.United juara Liga Perdana Inggeris!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog satay&icecream. Hari ini mejoriti tumpuan abang-abang,kakak-kakak,dan adik-adik kaki  tengok bola tu tentunya terarah kepada persaingan antara 2 kelab gergasi liga perdana inggeris iaitu Man.United dan Man.City yang bersaing untuk merebut piala Liga Perdana Inggeris musim ini. Dibawah adalah gambar yang menunjukkan kegembiraan pada wajah pemain kedua-dua kelab tersebut semasa menjulang Piala masing-masing :

Pemain Manchester United gembira dengan piala yang dimenanginya iaitu Piala Dulang Kenduri SchAwal setelah sekian lama mengidamkannya...hahaha

Pemain Manchester City meraikan kegembiraan apabila muncul sebagai juara Liga Perdana Inggeris musim 2011/12. Ini adalah berita yang paling ditunggu-tunggu oleh peminat setia Manchester City setelah sekian lama mengimpikannya. Tahniah!!

Pesanan penulis blog satay&icecream : Kepada Manchester United,janganlah berputus asa...cuba lagi musim hadapan. Tahniah kepada Manchester City kerana menjulang Piala Liga Perdana Inggeris 2011/12!

No comments:

Post a Comment